halftijds administratief medewerker burgerzaken

Het gemeentebestuur van Berlaar gaat over tot de aanwerving van een

 halftijds administratief medewerker

dienst burgerzaken

niveau Cv

vervangingscontract

 AANWERVINGSVOORWAARDEN

  • Diploma hoger secundair onderwijs
  • Ervaring niet vereist

 TAKEN

  • Hoofdzakelijk loketwerk
  • Ondersteunende administratieve taken op de dienst burgerzaken

 WAT KUNNEN WIJ BIEDEN

  • Bruto geïndexeerde aanvangsmaandwedde : € 944,77 excl haard- of standplaatstoelage
  • Maaltijdcheques (8 euro), fietsvergoeding (23 cent)
  • Hospitalisatieverzekering na 6 maanden dienst
  • Er wordt een wervingsreserve van 2 jaar aangelegd

 UURROOSTER

  • WEEK 1: maandagavond, dinsdagnamiddag, woensdagvoormiddag, donderdagvoormiddag, vrijdagvoormiddag
  • WEEK 2: maandagvoormiddag, dinsdagnamiddag, woensdagnamiddag, donderdagvoormiddag, vrijdagvoormiddag
  • Dit uurrooster is slechts indicatief en kan gewijzigd worden.

 SCHRIFTELIJKE KANDIDATUREN INDIENEN

  • T.a.v. het college van burgemeester en schepenen, Markt 1 in 2590 Berlaar
  • Persoonlijke afgifte of e-mail: personeel@berlaar.be
  • Te bezorgen: curriculum vitae (liefst met foto), kopie van je diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (Model 1- max 3 maanden oud)
  • Ten laatste op 3 augustus 2017. De datum van de verzending van de kandidatuur wordt beschouwd als de datum waarop de kandidatuur is ingediend.

HEBT U INTERESSE EN WENST U BIJKOMENDE INLICHTINGEN :

  • Neem dan contact op met de personeelsdienst 03 410 19 00 (algemeen nummer, vraag naar Cindy Jacobs of Tine Van der Keilen), e-mail: personeel@berlaar.be.

 

Markt 3
2590
Berlaar
03 410 19 00
Gesloten
09:00 - 12:15
Alles weergeven