Attesten uit het bevolkingsregister

Onze diensten werken op afspraak. Een afspraak bij de dienst Burgerzaken maken, kan via:

Wist je dat je voor vele aktes en attesten niet naar het gemeentehuis hoeft te komen? Je kan ze heel eenvoudig, supersnel en gratis aanvragen via het webloket, waar en wanneer je wil. Het webloket is 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 beschikbaar. In de meeste gevallen zal je aanvraag meteen digitaal verwerkt worden en kan je het document onmiddellijk opslaan en uitprinten. De documenten zijn 100% rechtsgeldig, zowel de geprinte als de digitale versie. Meer info vind je hier.

Samenstelling van gezin

Een samenstelling van het gezin vermeldt alle personen die deel uitmaken van eenzelfde gezin.

Attest van woonst

Een bewijs van woonst bevestigt dat een inwoner op een adres is ingeschreven.

Attest van inschrijving

Een attest van inschrijving bewijst je inschrijving in het bevolkingsregister van een Belgische gemeente.

Attest van nationaliteit

Een attest van nationaliteit vermeldt welke nationaliteit je bezit.

Bewijs van leven

Een attest van leven bewijst dat de betrokkene nog in leven is.

Reistoelating voor minderjarigen

Als een minderjarige zonder ouders naar het buitenland reist, is een reistoelating aan te raden.

Recht op toegang en verbetering bevolkingsregister

Het bevolkingsregister bevat de belangrijkste informatie over de inwoners van Berlaar.

Informatie uit het bevolkingsregister opvragen

Het bevolkingsregister bevat de belangrijkste informatie over de inwoners van Berlaar.

Verandering van beroep

Het bevolkingsregister bevat de belangrijkste informatie over de inwoners van Berlaar.

Markt 1
2590
Berlaar
03 410 19 00
Gesloten
09:00 - 12:15
Alles weergeven